Jumaat, Julai 24, 2009

Detox

Mulai semalam, aku obses terhadap mengeluarkan toksin dari badan aku (detox).
Aku beli:

1.Kinohimitsu Detox body patches
2.Kinohimitsu Detox Japanese tea







Masa aku tidur aku lekatkan di tapak kaki dan esoknya aku memperolehi keputusan ini:


Black with red spot : extreme heavy toxin deposit and weak body condition


Black : heavy toxin deposit and weak body condition

Brown : general ok health condition, normal waste deposit

Grey : excellent health condition, little toxin in body


Kesan daripada meminum detox tea, aku tak putus-putus mengunjungi toilet dan hasilnya badan aku rasa ringan dan kurang angin dalam badan. Walaubagaimanapun, aku tetap mudah naik angin.

p/s: ini bukan iklan, tp sekadar berkongsi pengalaman.. mahal siot detox patch tu..mampos kalo nak pakai regularly.

Tiada ulasan: