Khamis, Januari 05, 2006

Eksklusif: Gambar Peristiwa Besi Pembinaan Menghempap BMW

Plaza Damas (Sri Hartamas) 30/12/2005

Boleh juga tgk kat http://ikutsuka.fotopages.com

Pada pukul 3.30ptg, Sebuah kereta BMW milik seorang Konsultan dari Ethos Consulting telah dihempap oleh Wallform (Akhbar dan berita memanggilnye besi konkrit) setahu aku konkrit ni simen.. tp benda ni mmg besi. Wallform ini beratnya kira2 800KG (Ada akhbar yg claim benda ni 2 Tan). Kejadian ini mengorbankan seorang mangsa, manakala 2 lagi cedera (isteri dan driver).

Aku bertolak ke tempat kejadian pada pukul 4 ptg.. siol..jalan jem..aku tiba kat situ pukul 5.45.

Berikut adalah gambar2 ekslusif yg aku paparkan (walaupun dah basi isu ni), aku bz sampai x der masa nak update.














p/s: aku pilih gambar secara rawak..byk sgt...fening...

2 ulasan:

wénkt berkata...

aiyoh.. apsal tak der orang komen ni??

ko baca komen kat blog aku la ok?

dah ada 33 utk saat ini.. valid utk entry ko gak laa.. heheh

DarkWan berkata...

cerita ni tak basi lagi la cek. masih diperkatakan. kerja-kerja pembinaan telah dihentikan serta merta. tu surat khabar tulis la ..