Isnin, Mac 07, 2005

ahad yg babi.....

aku baru pulang dari kampung, sedap nak mampus nasik jaemah.. aku malas nak berak rasanya agar nasi kukus jaemah tidak terkeluar dr duburku... soul menjadi driver spenuh masa dan aku hanya meniduri diri sendiri di atas proton jerung soul. aku mendapat panggilan yg maraahhh..boss aku inform kereta adik aku kena pow... tp aku dan soul buat bodoh saja. soul sempat membeli sebungkus nasik lemak subuh dan aku hanya memikirkan peniduran sahaja. aku abaikan isu kehilangan itu sehingga aku puas tido. setelah beberapa jam kereta itu menghilangkan diri, baru aku pergi berjumpa uncle aku yg x pernah aku kenal di balai polis pandan indah yg berjaya ku temui setelah sesat beberapa kali.aku pun buat report cakap kereta hilang. siap la report.. tp aku dah buat appointment dgn naim palancut utk men-ajidikan diri masing2.akhirnya kami sepakat utk ajidi di nz atas.chill jugak... banyak element2 yg membuat "my younger brother angry". setelah itu membuat backup plan utk tgk citer sepet. citer start kul 910pm. best gak citer tuh.. orked ngan mak bapak dia sumer berkemban... keras pelam jugak... yasmin ahmad, give orked to me please.... tapi ending dia hantu yg jawab call.. ahaaa..letih giler ari ni..last skali aku bilas kekemarauan di nz bawah sambil memerhatikan chickass yg beterbangan (milik org lain). maka teserlah ke loser an aku.

Tiada ulasan: