Khamis, Mac 10, 2005

when the sky is high,u high as sky, u have the power

high.... walaupun aku x high, tp aku seakan-akan high setelah aku x tido beberapa hari.aku pelik gak naper mat rempit sangat berani mengambil lap dan bawak moto cam sial. aku pun cuba menyiasat, dan apa yg aku dapati MAT REMPIT SAMPAI MATI (MRSM) ni ambil dadah sblm diorang enter the game. patut la mereka berani. menurut x-rempit yg bertindak sbg informer, masa mereka high, mereka nampak jalan cam lurus jer.no wonder la slamber je diorang ambik lap, dan berjihad.menurut informer lg, kebanyakkan mereka jarang terbunuh semasa di lokasi perempitan. majoriti MRSM mati semasa mereka diluar dr tugas mereka.sbg contoh, mati eksiden masa nak gi ke kedai, mati eksiden masa hantar adik ke sekolah. dan mati pucuk? maybe... terutama rempit tzm yg pecah telur akibat terhentak pada tangki tzm. hmm.. whatever...

p/s: orked, aku rindu pada mu by jason

Tiada ulasan: