Ahad, Mac 20, 2005

kepentingan C dlm kehidupan lelaki..

susah gak jadi lelaki ni.. hmm terutamanya pada zaman ni... nak dpt pasangan pun susah..kalau takder beberapa C ni, jangan haraplahhh..

ada beberapa kategori lelaki yg menjadi buruan wanita:

1 C = CASH (Ramai)

Bg wanita yg mementingkan kekayaan, dia akan memburu lelaki yg mempunyai element 1 C ini. lagi tebal wallet anda, lagi ramai la ahli 'fanclub' anda. Biasanya golongan 1 C kurang terlibat dlm aktiviti sosial.

2 C = CASH,CAR (Sedikit)

Golongan ini adalah golongan kebayakan yg menjadi buruan wanita. jika dilihat pada 1 C, golongan tersebut kurang terlibat dlm aktiviti luar. tetapi golongan 2 C ini gemar berpeleseran utk mencari hiburan dan memenuhi masa terluang. dgn ada nya CAR, gaya hidup ini dapat dipenuhi.

3 C = CASH,CAR,CAREER. (Kadang-kadang)

Golongan ini boleh dianggap perfect dr segi pencapain tetapi bukan dari segi natural. Lelaki seperti boleh dianggap 'somebody' kerana berada dlm kemuncak CAREER. Tak kira golongan businessman atau politik, mereka tetap menjadi buruan wanita.

4 C = CASH,CAR,CAREER,CHARM (Jarang-jarang)

Golongan ini amat jarang didapati dan semestinya wanita akan bersaing utk dapatkannya. Memiliki segalanya termasuk aset diri yg natural. CHARM mewakili lelaki kaya yg memiliki rupa paras yg tampan. memang perfect.

5 C = CASH,CAR,CAREER,CHARM,CHAMPION (Sangat Susahhhhhhh)

Golongan yg hampir pupus ini memang susah dijejaki sekarang. kalau ada pun mereka ini telah berumur dan element CHAMPION telah pudar ditelan zaman. Mereka yg veteran ini bergantung penuh kpd VIAGRA utk mengembalikan element CHAMPION. Yg wujud sekarang (yg bukan veteran) memang sangat susah utk dijejaki... mungkin golongan ini memiliki koleksi wanita yg ramai ataupun tidak berminat dgn wanita.

p/s: kalau setakat ada 1 C (CHARM) sahaja, mmg tidak berguna pada masa sekarang. paham je la.......

1 ulasan:

DarkWan berkata...

C++ ? hohohoho