Selasa, Ogos 18, 2009

The More...I Miss Her

Pembacaku,

Anda patut tonton filem terakhir Arwah Yasmin (Talentime)..
Selepas aku menonton talentime,

1. Aku makin merindui beliau
2. Aku semakin menghargai apa yang beliau lakukan dan tinggalkan
3. Aku merasa kehilangan
4. Aku merasa kagum dengan kretiviti dan sinis beliau
5. Dan pelbagai pengalaman lain yang tak dapat ungkapkan

Beliau seakan tahu yang beliau akan pergi meninggalkan kita, dengan itu beliau menghadiahkan TALEnTime.





Al-Fatihah buat Yasmin Bt Ahmad
Terima Kasih atas segalah curahahan idea kreatif mu!


p/s: Kepada semua, khunsa berhak memilih jantina yang mereka kehendaki. Agama membenarkannya (mengikut syarat tertentu). Mereka bukan golongan yg menukar jantina. Mereka adalah tanda kebesaran Allah. Kepada mereka2 yang mengecam arwah..sedarlah..

Tiada ulasan: