Selasa, Mac 17, 2009

A fresh and new me!

Aku masih lagi dalam mood cuti dan aku masih lagi bercuti.
Aku habiskan sisa-sisa cuti aku di kampung,masih ada 6 hari lagi.
Thanks to the holiday.. aku dah lupakan semua masalah dah kekusutan.
Dari saat itu aku terus maju ke depan dan tidak menoleh kebelakang lagi.
Masa terluang aku dihabiskan dgn keluarga dan kawan-kawan.

Aku rasa sgt gembira dgn semua ini, aku dah kembali kepada kehidupan aku dahulu.
Hmmm..malas rasanya nak kembali bekerja. Kehidupan wasted dan santai itu indah.
Bangun tido sesuka hati, kalo bangun lewat pun tak perlu melihat ada berapa miss call.
Bila keluar rumah, tiada lagi traffic jam dan kebanjiran manusia seperti di KL.

Okla..aku tak akan update blog ni sekerap dulu since aku tgh bercuti...
chowww

Lomg beach perhentian kecil

Tiada ulasan: