Rabu, Disember 16, 2009

Aku ingin minta maaf

Aku ingin minta maaf,
Aku banyak kali memarahi ko,
Tanpa memberi peluang untuk ko explain,
Aku kesal.

Aku ingin minta maaf,
Sebenarnya aku sengaja cakap ko tak pergi engagement kawan ko,
Sebab aku nak ko marah aku dan give up kat aku,
Sebenarnya ko pergi majlis tu,
Aku marah sebab ko tipu nak tidur dkt sana,
Dan yang sedang marah ketika itu,
Membuat sesuatu yang tak patut aku buat.

Sebenarnya aku tersalah langkah,
Aku ingat dengan menyokong ko untuk move on,
Aku boleh selesaikan segala,
Aku cakap aku nak blah hari tu,
Sebab aku nak ko carry on dgn happiness yg ko sedang rasai,
Rupanya aku salah,
Aku tak patut marah ko dan bagitau nak blah macam tu,
Aku patut dengar apa yang ko cakap.
Aku tersalah langkah dengan teks engkau pasal tu.
Aku ingat ko membenci aku dan terus move on,
Tp ko makin down...
Maafkan aku..

Aku susuri balik teks2 lama dari ko,
Memang betul cakap ko dulu,
Aku tak pernah nampak,
Aku buat tak kisah..
Sebenarnya bukan aku tak nampak,
Tapi aku ego,
Aku sengaja butakan mata,
Kerana aku sedar aku tak mampu buat apa yang ko buat terhadap aku,
Ibarat langit dan bumi,
Ko sanggup bekorban untuk aku,
Aku? hmm...aku ingore ko kaw kaw.
Aku juga minta maaf untuk itu.

Aku juga ingin minta maaf,
Sebab aku tak pedulikan ko,
Bila ko sunyi,
Bila ko perlukan telinga untuk mendengar,
Bila ko perlukan aku,
Tp ko selalu cari jalan untuk menjadikan aku jadi lebih baik,
Itu tidak adil kepada ko,
Sb itu aku dingin terhadap ko,
Agar ko benci aku dan takkan pandang aku,
Sebab itu aku tak marah pada ko dan dia,
Dia ada bila ko memerlukan.
Aku menyesal..aku tersalah langkah.
Aku minta maaf.
Sebenarnya aku kagum dgn apa yang ko buat,
Tapi aku tidak berani menyatakan,
Kerana aku mengenang kembali apa yang aku buat.
IGNORE..
Aku minta maaf...

Aku minta maaf,
Ko cakap ko nak prove dkt aku,
Ko akan di rumah,
Aku yang ego ini memarahi ko,
Ko cuba untuk explain,
Tp aku cuba tutup peluang itu,
Sebenarnya aku rasa aku tak layak untuk ko,
Ko sanggup berkorban demi aku,
Tapi aku tidak..
Dan yang paling aku tidak sangka..
Ko sekarang tidak sedarkan diri..
INI ADALAH PENGORBANAN yang tak mampu aku lakukan,
Tapi ko dah lakukan..
Aku minta maaf..

Aku minta maaf,
Sebab aku tidak mengakui sesuatu yang penting,
Aku pendamkan perasaan aku,
Yup, perasaan yang hilang itu telah kembali,
Sejak aku fetch ko keluar makan dkt nasi kukus,
Aku ego dan cuba nafikan,
Sb aku takut peristiwa Seri Jati dan Momok berulang..
Aku sgt takut akan itu...
Sebab itu aku mula resah bila ko hilang,
Aku marah bila aku tahu ko tipu,
Pasal aku tak boleh tido hari tu,
Aku menafikan aku tak boleh tido sebab risaukan ko,
Lalu aku minta sleeping pill dari ko,
Padahal ia benar,
Aku memang risaukan ko,
Perasaan dari bagan lalang itu telah kembali,
Maaf, aku tak bgtau ko..
Kerana aku rasa aku tak layak lg untuk ko,
Yang telah byk melakukan sesuatu demi aku.

Aku minta maaf...
Bila ko dah sedar,
Ko pilihlah jalan ko sendiri,
Aku malu untuk berdepan dengan ko..
Malu kerana tunduk dgn ego aku sendiri,
walaupun sebenarnya..

Aku amat menyayangi ko..
Walaupun ia sudah terlambat...

Tiada ulasan: