Selasa, Disember 15, 2009

Aku perlukan pertolongan semua

Kepada semua pembaca blog ini, aku minta korang doakan agar kawan aku selamat.
Dia ditemui tidak sedarkan diri sejak tidur dari semalam. Ibubapanya baru menyedarinya petang tadi. Sekarang dia masih tidak sedar dan berada dihospital.

Kepada kawan aku yang sedang bertarung nyawa..

Aku minta maaf kerana tidak menyedarinya dari awal,
Aku minta maaf kerana marah dekat ko semalam,
Aku bukan sengaja, tp ko dah mencabar kesabaran aku,
Hari ini aku ingat kau ulangi silap yang sama,
Aku memang dah nekad untuk marah dan ignore engkau selamanya,
Tapi bila aku tahu ko sedang bertarung nyawa,
Aku menjadi sebak dan serta merta air mataku menitis,
Hilang segala amarah dalam diriku,
Aku sudah memaafkan mu,
Aku silap kerna tidak mengendahkan kata-katamu,
Aku mungkin tidak sanggup melawat mu,
Aku juga tidak sanggup melihatmu terbujur bertarung nyawa,
Padahal dlm hati kecil ku ingin ku berada disisi mu memberi sokongan,
Pabila kau sedar,
Aku sudah pergi jauh..agar kau tidak dimarahi lagi.
Sorry, aku kawan yg suka marah, sb aku concern pasal ko.

Ya Allah,
Sudah lama aku tidak meminta sesuatu darimu dengan sepenuh hati,
Kabulkan permintaan hambamu ini,
Selamat kan nyawa si kerdil itu,
Dia jahil, dia alpa,
Bukan salahnya,
Tapi salah aku yang tidak menariknya keluar dari kegelapan,
Dengan izinmu Ya Allah, sembuhkanlah dia..
Amin...

Tiada ulasan: