Ahad, Julai 03, 2005

Luahan Hati Seorang Wakil Jualan Lansung Berjaya

Assalamualaikum....

Nama Saya Habibullah atau saya dikenali sebagai Habib manakala nickname saya di IRC amok... saya mula melibatkan diri dalam irc kira-kira pertengahan thn 90an dari situlah saya mula advance dalam menceburi bidang mengenali perempuan² irc... ya!! saya mula menjadi pemes dan pemes dan pemes pemes pemes lagi dikalangan wanita² yg selalu membuat connection irc... disini saya merasakan cukup bangga dengan apa yg saya hajatkan sudah menjadi kenyataan.. saya bersyukur pada Tuhan kerna kerana dgn limpah kurnianya saya sekarang boleh dikatakan berjaya dan begelar sebagai Wakil Jualan Lansung... maka dengan ini saya menyertakan sekeping gambar pada hari penganugerahan pingat Wakil Jualan Lansung Yg Paling Disegani dikhalayak wakil² Jualan Langsung yg baru bermula di peringkat awal...Manakala pada smua yg membaca coretan saya ini saya mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa untuk membaca coretan saya yg tak seberapa ini... manakala pada gadis² yg masih single tu jangan segan-segan la ya kalau nak berinteraksi dgn lebih dekat disini saya sertakan nom hp saya...013-***2020 manakala yg selebihnya /msg amok dekat IRC Webnet Server supaya kita boleh eratkan silaturahim sekian wassalam
.....
Image hosted by Photobucket.com
amok a.k.a HaBiBuLLaH

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagus la...bile dapat pingat tu.bermakne awak dah tak bleh pandang blakang lagi dah..teruuus jer..biar jatuh mcmana pon bangun balik..

jangan jadi mcm member aku sorang nih..bile dah dapat jadi pengurus agensi jer terus malap..pasai die ingat dah baguss..sedangkan orang yg pangkat lagi tinngi dari masih lagi berusaha..