Sabtu, April 18, 2009

Percuma

Masih adakah benda percuma di dunia ini?
Yep, ada.. udara yang kita sedut.. percuma kan?
.........
Ada aweks call, dia cakap aku dapat baucer percutian free of charge!
Aku tanya takyah bayar apa2 ke?
Aweks tu cakap takyah bayar dan dia suruh datang office utk collect dan bincang pasal destinasi percutian.
Aweks tu tanya lagi "bila boleh datang?"
Aku jawab "pukul 3 ptg sabtu ni"
Benda free beb benda free...
Aku tak pergi hari sabtu tu, sebab aku mmg nak test diorang.
Diorang call lagi hari ahad suruh datang pukul 3 petang.
Aku balik rumah aku tidur, silentkan phone.
Lepas tu aku dapat SMS dari aweks tu "Apelah awk ni org bg baucer free pun taknak"

Para pembaca yang budiman semua..wahahha.. sampai macam ni sekali diorang nak bagi benda free dekat aku. Pelik gile kan? push gila2 nak bagi benda free. Jangan buang masa lah..konfem kena beli apa2 kalo pegi office diorang.

p/s: adakah ini taktik terbaru setelah mereka gagal menjual VIP travel card kepada aku dulu?who knows....

Tiada ulasan: